Najczęściej zadawane pytania

Na zimę polecamy modele wydań #RedDesert:  Black CAMOCombatStormCamelOriginal and  Original CAMO. Do użytku w pogodę taką jak deszcz czy śnieg, ściśle zalecamy impregnację.
Zalecamy impregnowanie w celu użytkowania butów w deszczu lub śniegu. Buty nie mają membrany gore-tex.
Buty wysyłamy w dni robocze od poniedziałku do piątku w ciągu 17h. Standardowy czas wysyłki wraz z dostawą kurierskiej to 2-5 dni. Jeśli złożysz zamówienie dziś do godz. 12, Twoje zamówienie wyślemy jeszcze tego samego dnia. Jeśli nie otrzymasz zamówienia w ciągu 7 dni, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@doublered.pl
Jeśli otrzymałeś maila o statucie „Wysłane”, a paczka nie dotarła do Ciebie w ciągu 2-3 dni, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@doublered.pl.
Tak, możesz dokonać wymiany produktu w sklepie, w którym dokonałeś zakupu, jeśli preferowany rozmiar lub model jest dostępny. Proszę najpierw sprawdzić dostępność kontaktując się bezpośrednio z wybranym sklepem.
Wypełnij formularz reklamacja, dołącz go do towaru wraz z kopią faktury i prześlij je do nas: DOUBLE RED, Štúrova 20, 97701 Brezno, Slovakia. Odpowiedź na reklamację otrzymasz do 30 dni. Masz pytania lub nie możesz znaleźć formularza? Skontaktuj się z nami, wyślemy Ci go mailem. Zgłosić reklamację na: sklep@doublered.pl.
Możesz zwrócić przedmiot bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Produkt nie może być uszkodzony i musi być w oryginalnym opakowaniu. Do paczki załącz oryginał paragonu/faktury oraz wypełniony formularz "odstąpienia od umowy". Paczkę wraz z dokumentami odeślij na adres naszego biura: DOUBLE RED, Štúrova 20, 97701 Brezno, Slovakia. Jak paczka do nas dojdzie, zwrotu pieniędzy dokonamy na wskazane w formularzu konto bankowe w terminie do 14 dni. Masz pytania lub nie możesz znaleźć formularza? Skontaktuj się z nami, wyślemy Ci go mailem. Napisz na: sklep@doublered.pl.

Najpierw sprawdź wiadomości SPAM lub sprawdź czy nie masz pełnej skrzynki odbiorczej. Możliwe jest również, że wysłanie wiadomości e-mail nie powiodło się. Możesz sprawdzić, czy zarejestrowaliśmy Twoje zamówienie w sekcji "Moje konto" -> „Historia zamówień i szczegóły”.