Najczęściej zadawane pytania

Na zimę polecamy modele wydań #RedDesert: Black CAMOCombatStormCamelOriginal and  Original CAMO. Do użytku w pogodę taką jak deszcz czy śnieg, ściśle zalecamy impregnację.
Zalecamy impregnowanie w celu użytkowania butów w deszczu lub śniegu. Buty nie mają membrany gore-tex.
Buty wysyłamy w dni robocze od poniedziałku do piątku. Standardowy czas wysyłki wraz z dostawą kurierskiej to 2-5 dni. Jeśli nie otrzymasz zamówienia w ciągu 7 dni, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@doublered.pl
Jeśli otrzymałeś maila o statucie „Wysłane”, a paczka nie dotarła do Ciebie w ciągu 2-3 dni, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@doublered.pl.
Towar zakupiony w sklepie internetowym www.doublered.pl może zostać wymieniony na inny rozmiar, o ile jest on dostępny w magazynie. Wymiany można dokonać w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania towaru. Wymieniany produkt nie może być używany ani uszkodzony i musi posiadać oryginalne opakowanie. Towar który podlega wymianie należy odesłać wraz z kopią dowodu zakupu (paragon, faktura), który Kupujący otrzymał w wersji papierowej lub elektronicznej. Można również dołączyć wniosek o wymianę towaru, określając model i rozmiar na jaki ma on zostać wymieniony. Przy wymianie konieczne jest utworzenie nowego zamówienia, a w nocie zamówienia należy dopisać „wymiana towaru na inny” oraz podać numer pierwszego zamówienia oraz nazwę i rozmiar towaru, który podlega wymianie. Przy składaniu zamówienia dotyczącego wymiany towaru zostaną doliczone koszty kuriera, który odbierze paczkę od Kupującego w kwocie 19,10 zł. Firma DOUBLE RED wyśle kuriera po wcześniejszym uzgodnieniu odbioru.
Zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym i kopią faktury należy odesłać na adres Europejskiego biura obsługi klienta: DOUBLE RED, Štúrova 20, 977 01 Brezno, Slovakia. W celu szybkiego i poprawnego rozpatrzenia reklamacji, możliwe jest skorzystanie z naszego formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie internetowej sklepu. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Kupującego najpóźniej w ciągu 30 dni. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.
Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny zwrotu. Zwracany towar nie może być uszkodzony i musi posiadać oryginalne opakowanie. Do paczki należy dołączyć notatkę o odstąpieniu od umowy zakupu i kopię dowodu zakupu (paragon, faktura), który Kupujący otrzymał w wersji papierowej lub elektronicznej. Aby szybko i sprawnie uporać się ze zwrotem towaru możliwe jest skorzystanie z naszego formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie internetowej sklepu. Towar należy wysłać na adres Europejskiego biura obsługi klienta: DOUBLE RED, Štúrova 20, 977 01 Brezno, Slovakia. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od dnia doręczenia paczki.
Najpierw sprawdź wiadomości SPAM lub sprawdź czy nie masz pełnej skrzynki odbiorczej. Możliwe jest również, że wysłanie wiadomości e-mail nie powiodło się. Możesz sprawdzić, czy zarejestrowaliśmy Twoje zamówienie w sekcji "Moje konto" -> „Historia zamówień i szczegóły”.