POLITYKA WYMIANY I ZWROTU

POLITYKA ZWROTÓW

Towar zakupiony w sklepie internetowym www.doublered.pl można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Sprzedawca informuje, że w przypadku odstąpienia od umowy konsument ponosi koszty zwrotu towaru (zazwyczaj koszty przesyłki pocztowej).

Proszę odesłać nam towar do naszego środkowoeuropejskiego centrum obsługi zwrotów DOUBLE RED, Sturova 20, 977 01 Brezno nie później niż 14 dni od dnia, w którym skorzystali Państwo z prawa odstąpienia od umowy. Termin uważa się za zachowany, jeżeli odeślą Państwo towar przed upływem terminu 14 dni. Zaleca się wysłanie towaru w formie paczki listem poleconym w celu udokumentowania przesyłki. Nie wysyłaj towaru za pobraniem, nie przyjmiemy takiej paczki.
Do paczki dołącz odstąpienie od umowy oraz kopię dokumentu podatkowego (faktury), który wysłaliśmy do Ciebie wraz z towarem lub mailem. Jeśli jesteś zainteresowany, możesz wypełnić i wysłać nasz przykładowy formularz odstąpienia od umowy lub inne pozorne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Wymiana nie jest możliwa w następujących przypadkach:

• towar jest uszkodzony mechanicznie
• towar był noszony
• towar nie jest kompletny (np. akcesoria, jeśli były dołączone)

W przypadku nieprawidłowej wymiany towaru,wymiana nie będzie uznana a towar zostanie odesłany klientowi na jego koszt.

POLITYKA WYMIANY

Towar zakupiony w sklepie internetowym www.doublered.pl można wymienić w ciągu 14 dni od otrzymania towaru na inny rozmiar, jeżeli nie jest noszony i nie jest uszkodzony, w oryginalnym opakowaniu.

Przy wymianie towaru na inny, konieczne jest złożenie nowego zamówienia z żądanym rozmiarem lub towarem, do komentarza należy napisać: "wymiana towaru na inny" (plus numer zamówienia, z którego klient wymienia towar, nazwę i rozmiar zwracanego towaru).

Następnie należy wybrać sposób transportu "EXCHANGE" UWAGA !! konieczne jest wpisanie kodu rabatowego EXCHANGE, w przeciwnym razie kurier zażąda pełnej kwoty za zamówiony towar! Towar, który klient chce wymienić, należy zapakować wraz z kopią faktury, która została wysłana e-mailem. Klient może również dołączyć do paczki prośbę o wymianę towaru, podając interesujący model i rozmiar. Następnie nowe zamówienie zostanie wyślane firmą kurierską a po towar który ma klient w domu wyślemy kolejnego kuriera. Koszt wymiany towaru wynosi 41 zł.

 Wymiana nie jest możliwa w następujących przypadkach:

• towar jest uszkodzony mechanicznie
• towar był noszony
• towar nie jest kompletny (np. akcesoria, jeśli były dołączone)

W przypadku nieprawidłowej wymiany towaru,wymiana nie będzie uznana a towar zostanie odesłany klientowi na jego koszt.