WYMIANA TOWARU

 

Towar zamówiony na naszej stronie internetowej możesz wymienić w ciągu 30 dni od daty zakupu. Upewnij się, że towar jest nienoszony, nieuszkodzony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu.

  • Wydrukuj formularz wymiany towaru i wypełnij go. Możesz również wydrukować kopię faktury, którą wysłaliśmy e-mailem.
  • Formularz, fakturę i  towar, zapakuj razem tak, aby ich nie uszkodzić.
  • Wejdź na naszą stronę i utwórz nowe zamówienie z towarem, który chcesz zamiast tego, który nie pasował. Pamiętaj, aby w komantarzu przy zamówieniu napisać: „wymiana towaru na inny” oraz numer zamówienia, z którego wymieniasz towar, nazwę i rozmiar zwracanego towaru.
Prosty przykład: wymiana towaru na inny. Nr zamówienia: 459514681, buty X™ SAND, 41.
  • Wybierz „Wymiana towaru” jako metodę wysyłki
  • Znajdź pole z kuponem rabatowym i wpisz słowo EXCHANGE. Jeśli tego nie zrobisz, kurier obciąży Cię całą kwotą zamówionego towaru.I informowaliśmy Cię o tym.
  • Nowe zamówienie wyślemy na twój adres, a po towar który chcesz wymienić przyjedzie kurier. WAŻNE! Prosimy nie wysyłaj towaru na swój własny koszt.
  • Opłata za wymianę to 38 zł

Przypomnimy raz jeszcze, kiedy towar nie da się wymienić.

  • Przedmiot(y) są uszkodzone
  • Przedmiot(y) nosi ślady użytkowania i zużycia
  • Przedmiot(y) nie są kompletne (w tym akcesoria, karta gwarancyjna, instrukcje itp., jeśli zostały dostarczone)

Jeśli zdecydujesz się na nieautoryzowaną wymianę towaru, zostanie ona odesłana na Twój koszt.

 

POLITYKA ZWROTÓW

Chcesz zwrócić zakupiony towar? Żaden problem.  

Przez pierwsze 14 dni od otrzymania zamówienia nawet nie zapytamy Cię o powód. W tym czasie możesz go nam zwrócić bez podania przyczyny.

  • Wydrukuj formularz odstąpienia od umowy i wypełnij go. Możesz również wydrukować kopię faktury którą wysłaliśmy Ci e-mailem.
  • Formularz, fakturę i towar, zapakuj razem tak, aby ich nie uszkodzić.
  • Wyślij towar do naszego centralnego europejskiego magazynu obsługi zwrotów na adres: DOUBLE RED, Sturova 20, 977 01 Brezno, Slovakia, nie później niż 14 dni od dnia odebrania paczki. Termin uważa się za zachowany, jeżeli odeślesz towar przed upływem terminu 14 dni. Wskazane jest wysłanie towaru jako paczka listem poleconym w celu udokumentowania wysyłki. Prosimy nie wysyłać go do nas za pobraniem. Taka paczka nie będzie przez nas przyjęta i wróci się do Ciebie.

Przypomnimy jeszcze raz, kiedy towar nie może zostać zwrócony.

  • Przedmiot(y) są uszkodzone
  • Przedmiot(y) nosi ślady użytkowania i zużycia
  • Przedmiot(y) nie są kompletne (w tym akcesoria, karta gwarancyjna, instrukcje itp., jeśli zostały dostarczone)

Kolejna ważna informacja:

  • nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu pieniędzy, zanim przekażesz nam towar lub udowodnisz, że go wysłałeś
  • w przypadku nieautoryzowanego zwrotu towaru, towar ten zostanie zwrócony na Twój koszt