WYMIANA I ZWROTY

 

POLITYKA ZWROTU

POLITYKA ZWROTU

Wszystkie produkty zakupione na www.doublered.pl można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostawy.  Przy zwrocie towaru zalecamy wysłać wraz z towarem list lub wcześniej wiadomość e-mail z informacją o zwrocie z zamówienia oraz danymi do zwrotu. W tym przypadku zalecamy skorzystać z formularza odstąpienia od umowy zawartym w regulaminie. Prawo to jest zgodne z prawem Unii Europejskiej. Zwroty zgłoszone po okresie dłuższym niż 14 dni od daty dostawy, nie będą przyjmowane

Produkty, które chcesz zwrócić należy przesyłać na adres biura polskiego dystrybutora:

DOUBLE RED, Štúrova 20, 977 01 Brezno, Slovakia

Jak paczka do nas dojdzie, zwrotu pieniędzy dokonamy na wskazane w formularzu konto bankowe w terminie do 14 dni. Możesz też wybrać jeden bon o takiej samej wartości zwracanego produktu i zrealizować go przy innym zakupie.

Niemożliwe jest odstąpienie od umowy zakupu w następujących przypadkach:

  •            Produkt ma widoczne uszkodzenia lub ślady użytkowania
  •            Produkt nie jest w oryginalnym opakowaniu
  •            Towar nie jest kompletny (brak elementu, instrukcji obsługi, gwarancji, itp.)

Jeżeli roszczenie o zwrot nie jest zgodne z wyżej przedstawionych faktów, paczka zostanie odesłana z powrotem do klienta na jego koszt.

POLITYKA WYMIANY

Wszystkie produkty zakupione na www.doublered.pl można wymienić na inny rozmiar w ciągu 14 dni od daty dostawy.

Nowy towar zostanie dostarczony przez kuriera, któremu przekazujesz towary o nieodpowiednim rozmiarze. Wymieniając inny rozmiar, musisz utworzyć nowe zamówienie, wymiana musi być odnotowana w notatce zlecenia - "wymiana towarów na inną" (numer zamówienia, z którego będziesz wymieniać towary, nazwa i liczba butów powrót).

 

Spakuj towary, które chcesz wymienić wraz z kopią faktury VAT (paragonu), który przesłaliśmy do Ciebie z towarem lub e-mailem. Możesz również dołączyć prośbę o wymianę do paczki, aby wypełnić model i rozmiar, który cię interesuje. Koszty wysyłki wynoszą 4,95 €.

 

Niemożliwa jest wymiana produktów w następujących przypadkach:

  •            Produkt ma widoczne uszkodzenia lub ślady użytkowania
  •            Produkt nie jest w oryginalnym opakowaniu
  •            Towar nie jest kompletny (brak elementu, instrukcji obsługi, gwarancji, itp.)

Jeżeli roszczenie o zwrot nie jest zgodne z wyżej przedstawionych faktów, paczka zostanie odesłana z powrotem do klienta na jego koszt.