WYMIANA I ZWROTY

 

POLITYKA ZWROTU

Produkty zakupione w sklepie internetowym www.doublered.pl mogą zostać zwrócone bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. W przypadku odstąpienia od umowy, koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący.

Towar należy odesłać pod adres Europejskiego biura obsługi klienta: DOUBLE RED, Štúrova 20, 977 01 Brezno, Slovakia, nie później, niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Wskazane jest wysłanie towaru przesyłką rejestrowaną (paczka, list polecony). Przesyłki z płatnością przy odbiorze nie będą przyjmowane.

Do paczki należy dołączyć kopię dowodu zakupu (paragon, faktura), który Kupujący otrzymał w wersji papierowej lub elektronicznej. Możliwe jest również wypełnienie i wysłanie formularza odstąpienia od umowy zakupu dostępnego na stronie internetowej sklepu.

Odstąpienie się od umowy zakupu nie jest możliwe, gdy:

  • zakupiony produkt został uszkodzony mechanicznie
  • produkt nie jest kompletny (akcesoria, karta gwarancyjna, instrukcje itp.- jeśli były dostarczone wraz z towarem )

W przypadku nieautoryzowanego zwrotu towaru, zostanie on zwrócony Kupującemu na jego koszt.
Sprzedający dokona zwrotuśrodków na konto Kupującego w ciągu kilku dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem.

POLITYKA WYMIANY

Towary zakupione w sklepie internetowym www.doublered.pl mogą zostać wymienione na inny rozmiar w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, pod warunkiem, że nie są używane lub uszkodzone i posiadają oryginalne opakowanie.

Przy wymianie konieczne jest utworzenie nowego zamówienia, a w nocie zamówienia należy dopisać „wymiana towaru na inny” oraz podać numer pierwszego zamówienia oraz nazwę i rozmiar towaru, który podlega wymianie. Przy składaniu zamówienia dotyczącego wymiany towaru zostaną doliczone koszty kuriera, który odbierze paczkę od Kupującego w kwocie 19,10 zł. Firma DOUBLE RED wyśle kuriera po wcześniejszym uzgodnieniu odbioru.

Towar który podlega wymianie należy odesłać wraz z kopią dowodu zakupu (paragon, faktura), który Kupujący otrzymał w wersji papierowej lub elektronicznej. Można również dołączyć wniosek o wymianę towaru, określając model i rozmiar na jaki ma on zostać wymieniony.

Wymian aproduktu nie jest możliwa, jeżeli:

  •  zakupiony towarzostał uszkodzone mechanicznie
  •  towar nosi ślady użytkowania i noszenia
  •  towar nie jest kompletny (akcesoria, karta gwarancyjna, instrukcje itp.,- jeśli były dostarczone wraz z towarem )

W przypadku nieautoryzowanej wymiany towaru, zostanie on zwrócony Klientowi na jego koszt.